KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA مسی بعد از دریافت کفش طلا: باید بدنم را قوی تر کنم

مسی بعد از دریافت کفش طلا: باید بدنم را قوی تر کنم

لیونل مسی - مسی بعد از دریافت کفش طلا: باید بدنم را قوی تر کنم

لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا روز گذشته سومین کفش طلایش را دریافت کرد. در جریان این مراسم، ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی این تیم و تعدادی از بازیکنان تیم کاتالان از جمله چابی ارناندس، جوردی آلبا، آدریانو، جرارد پیکه، سسک فابرگاس، کارلس پویول و پینتو او را همراهی می کردند. این جایزه در ساختمان کارخانه قدیمی دام در بارسلونا اهدا شد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال دنیاست که یک بازیکن سه کفش طلا را مال خود می کند.

دراینجا می توانید متن صحبت های مسی در گفتگوی کوتاهی که انجام داده را مطالعه کنید:

*شرایط فیزیکی: کم کم در حال بهبودم. حالا دیگر احساس درد نمی کنم و تدریجا تمریناتم را از سر می گیرم. دیگر دردی ندارم

*به زودی برمی گردی؟: امیدوارم. واقعیت این است که من تاریخ خاصی برای بازگشت مشخص نکرده ام.  اگر همه چیز خوب پیش برود می توانم به موقع برگردم ولی همه چیز بستگی به شرایط دارد. هز زمان که باید برمی گردم وتاریخ مشخصی تعیین نکرده ام

* کفش طلاهای بیشتر: هدف من فتح کفش طلاهای بیشتر نیست. هیچ وقت ، حتی زمانی که حالم خوب بود هم چنین هدفی نداشتم، چه برسد به حالا. من باید فیزیک بدنی ام را تقویت کنم تا مشکلی برایم پیش نیاید. تا بتوانم در کمال آرامش بازی کنم. البته گفته ام که این به من کمک می کند تا رو به جلو حرکت کنم

*کفش طلا را به چه کسی اهدا می کنی؟: همان طور که همیشه گفته ام این کفش طلا را به خانواده ام، افرادی که در لحظات بد و سخت کنارم هستند و به بازیکنان تیمم هدیه می کنم. می خواهم از این فرصت برای تشکر از هم تیمی هایم بهره ببرم، چون بدون آنها نمی توانستم به هیچ چیزی برسم و این را اخیرا به نزدیکانم گفته ام.

*بارسا: مدتی است که دراین باره صحبت می شود و بیش از حد هم دراین باره صحبت می شود. همان طور که همه مان گفته ایم هیچ تغییری در فلسفه تیم ایجاد نشده و بارسا تیمی است که با درنظر داشتن فاکتورها و متغیرهای مختلف در حال رشد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: لیونل مسی, مسی پس از دریافت کفش طلا, مصاحبه از لیو مسی, باید بدنم را قوی تر کنم, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )